A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2024. március 28., csütörtök
Hírek

Zólyomi Andrea | 2014.04.15, 10:19:00 | Utolsó módosítás: 2014.04.15, 10:19:00

Cimkék:

Chrobák János sikeresen mutatkozott be az IPONE Triumph Daytona 675R nyergében, a hétvégén megrendezett Nyílt Nemzetközi Gyorsasági Motoros Bajnokság nyitó futamán. Technikai problémák miatt sajnos egy tartalékmotorral kellett indulnia melyben még a katalizátor is benne volt … Két nap, két futam, 45 pont! Egy első és egy második hely a rövid statisztikája a hétvégének. A Paksi AMSE igazolt versenyzőjének elmúlt hétvégéje még véletlenül sem nevezhető unalmasnak, de a csapattal jól vette az akadályokat. A szombati napon nagy csatában az első helyre sikerült behoznia a Triumph Daytona675R-t Magda Attila előtt, míg a vasárnapi futamon a dobogós helyezés volt a cél és biztonsági motorozással is a dobogó második fokára állhatott!

 



Chrobák János: „Az elmúlt hetünk közel sem nevezhető nyugodt hétnek. A váratlan dolgok csak úgy zúdultak ránk és ezek nem nevezhetőek jó dolgoknak. De úgy érzem a barátokkal, csapattal, támogatókkal, nagyon keményem dolgoztunk a sikerért és az eredménye meglett. A szombati napon egy nagyon jó versenyzést követően, kalandos versenyt sikerült megnyernem. Az élen végig előzgettük egymást, míg végül az utolsó körben Adrián hibázott és az orrom előtt elesett. Mivel közvetlenül előttem esett, a csúszó motorja eltalálta az én első kerekemet, ezáltal a sóderágyba kerültem, de talpon maradtam. Ott 100 m-es „krosszozás” után vissza tudtam jönni a pályára az első helyre. A következő kanyarnál éreztem, hogy nem működik a fékem, ami az ütközésben megsérült, így az utolsó kört első fék nélkül teljesítettem, de sikerült az első helyre behozni a motort. A vasárnapi versenyen új beállítást próbáltunk a motoron, ami nem jött be, ennek ellenére is szintén egy nagy csatát megnyerve a második helyen értem célba. Ezzel értékes 45 pontot gyűjtöttem, amivel jelenleg vezetem a bajnokságot. Megnyugtató az érzés, hogy a tartalék motorral is könnyedén versenybe tudtam maradni. Ezt a motort szombaton próbáltam ki először, de ennek ellenére is a pálya technikás részein magabiztos teljesítményre voltunk képesek a Triumph-al.


Köszönöm a támogatást a Triumph Budapestnek, az IPONE motorolajak forgalmazójának, a MarketProg Kft-nek, a Colony Cool Kft-nek, a Prop-Tech Tuning kft-nek, Zenith Racing (Öhlins) -nek, Greksa Attilának és Horváth Zolinak.
A hétvége versenygyőzelmét, a tavalyi évben szerencsétlenül elhunyt Rosivall Ágostonnak (Ágónak) ajánlom!”
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.