Zólyomi Andrea | 2025.06.23, 09:46:00 | Utolsó módosítás: 2025.06.23, 09:46:00
Cimkék:
A Road To MotoGP program egyik legjelentősebb versenysorozatának a Northern Talent Cup idei harmadik versenyhétvégéjére a csehországi Most-ban került sor.
A két verseny csakúgy, mint az előző az IDM futamaival egyidőben szerepelt a naptárban. Csütörtöki pályabejárás és eligazítások után a szabadedzésekre pénteken került sor.

A szombati első versenyen Tomi a 10 helyről indulva a második kanyarban félre váltott, és visszacsúszott a 17.helyre. A verseny során azonban egyre jobb köridőket ment, és folyamatosan hagyta maga mögött a többi versenyzőt, míg végül a 9.helyen intette le a kockás zászló.
A versenyt a német Fynn Kratochwil nyerte a szintén német Thias Wenzel és Robin Siegert előtt.

A vasárnapi időmérőt egy baleset miatt, idő előtt leintették, elvéve Tomitól a javítási lehetőséget, így a szombati eredményhez képest egy hellyel hátrébb várhatta a rajtot.
A második verseny rajtja nem a tervnek megfelelően sikerült, így a Lukas Pesek Team fiatal pilótája a 13. helyről kezdte meg második kört. Tomi tempója azonban folyamatosan javult, és szinte körről körre jobb időket motorozott, folyamatosan javítva ezzel a pozícióját.
Az utolsó kört már a 7.helyen kezdte, és a vége előtt nem sokkal egy bravúros előzéssel a 6. helyen ért célba. A vasárnapi versenyt szinte ugyanazok a német versenyzők uralták, és a pódium is ugyanazt a képet mutatta, mint szombaton.

A bajnokságban Tomi 31 ponttal jelenleg a 11. helyen áll.
A következő verseny július 11-13-i hétvégén Sachenringben lesz, amikor a MotoGP betétfutamaiként szurkolhatunk ismét a Norhtern Talent Cup egyetlen magyar versenyzőjének.
szövetg: Révész Racing
fotó: Dorna NTC
2025. június 13 /14 /15. - MBH BEFEKTETÉSI BANK Országos Gyorsasági Bajnokság és Kupa, FIM / FIM Europe , AAIMC Bajnokság
Zólyomi Andrea | 2025.06.17, 09:40:00 | Utolsó módosítás: 2025.06.17, 09:40:00
Cimkék:
Magyar Gyorsasági Motorversenyzők mérték össze erejüket az Országos Bajnokságon és a nemzetközi Alpok Adria Gyorsasági Motoros Bajnokság és Európa Kupa versenyein az elmúlt hétvégén a Sárvár melletti Pannónia-Ring, magyar versenypályán! Az AAIMC bajnoksággal összekötött MBH BEFEKTETÉSI BANK Országos Gyorsasági Bajnokság és Kupa eseményre utaztak versenyzőink, a hazai versenypályánkra! Nemzetünk sportolói több első helyet is megszereztek a 14 országot tömörítő sorozatban és egységes csapatként, a nemzetek közötti versengésben is példaértékűen helytálltak!
Az elmúlt évek során a MAMS Gyorsasági Szakágnak sikerült stabilizálni egy 5 fordulóból álló magyar gyorsasági motoros verseny-sorozatot. Hazánkban a motorosok számára 2025 év elején csupán egy licencekkel is rendelkező és aktívan üzemelő versenypálya tudta kiszolgálni a gyorsasági sportolókat, így év elején nehéz feladat állt a MAMS Gyorsasági Szakág előtt. A biztos pont, a Pannónia-Ring mellé ismét külföldi versenypályákra és együttműködésekre volt szükség. A sorozat tavalyi külföldi helyszíneit, mint a Slovakiaring, ami a legnagyobb versenypálya a régióban és az Autodrom Grobnik, ami a tengerpart közelsége miatt is rendkívül kedvelt és népszerű horvát pálya, sikerült megőrizni. A szakág sikeres munkájának eredménye, hogy ezeket a kapcsolatokat tovább bővítve a legendás MotoGP pálya, a csehországi BRNO Circuit is egy idei, új állomása lett a magyar bajnokságnak.
A MAMS Gyorsasági Szakágának terve az idei évre az, hogy olyan versenysorozatot folytassunk ami a jövőben nemzetközi versenyzők számára is vonzóvá válhat! Ezt a célt szolgálta a nemzetközi összekapcsolás az Alpok Adria bajnokságokkal. Ugródeszkát és ismertségi lehetőséget biztosítanak a nemzetközi futamok a magyar tehetségek számára. Egy új közeg, egy igazi, a hobbi pályanapoktól eltérő, verseny-centrikus, nemzetközi mérce jelenik meg. A nemzetközi sztenderdek szerinti forgatókönyvet és nem utolsó sorban tempót, kihívást ismerhetik meg ezáltal versenyzőink. Az élsportolók mellett a Magyar Kupa versenyzői számára is lehetőség a minőségi küzdelmekre. A kupások nem csupán magyar, de egy nemzetközi össz-értékelést is kaptak.
A szakág a tavaly bevezetett 4 rendkívül jelentős és motiváló újítását idén is folytatja, amit a trendeknek megfelelőn az új social média platfomokon való megjelenésekkel bővít.
- Pénzdíjazás, azaz a MAMS Gyorsasági Szakága a 2024-es költségkeretet tovább emelve, éves szinten 3,5 millió forintot oszt ki a magyar kategóriák helyezettjeinek idén!
- Szakági foto / video / sajtó anyagok, azaz a MAMS Gyorsasági Szakág központilag foto és video riportot, sajtóanyagot készít a magyar srácokról, amit valamennyi magyar nevező ingyenesen megkap és médiapartnereinken keresztül nyilvánosan is megjelennek.
- Kedvezményes Szakági edzések, azaz a MAMS Gyorsasági Szakág idén szakági edzéseket szervez, ahol licences sportolói, edzhetnek és készülhetnek a versenyeikre.
- Social Média megjelenések. Online tartalomgyártók bevonásával a MAMS Gyorsasági Szakág a fiatalok felé vezető népszerűsítő platfomok felé nyit.
.jpg&w=710&h=399)
- Pannónia-Ring, a nemzetközileg is kedvelt magyar versenypálya. -
A MAMS Gyorsasági szakága által kiírt 2025-ös MBH BEFEKTETÉSI BANK Országos Gyorsasági Bajnokság és Kupa esemény második fordulóján 5 magyar értékelésű futamban álltak rajthoz a sportolók. SSP 300, Open 600 és Open 1000 hivatalos magyar bajnoki fordulók mellett Open 600 és Open 1000 Magyar Kupa futamok zajlottak. Egyidejűleg az AAIMC kategóriáiban is megmérettettek magukat versenyzőink SBK, STK 1000, SST 600, SSP 600, SSP 300 és CUP 1000 géposztályokban! Hivatalos FIME Európa Kupa értékelés SSP 300, SSP NG 600 és STK 1000 kategóriákat érintett. Az esemény betét programja volt a FIM SideCar világbajnoki futam és a FIME WEC, azaz a hölgyek Európa-kupa futama.
Az open kategóriák rajtrácsán élvonalbeli, nemzetközi bajnokságokban is induló versenyzők is megjelentek, ami óriási elismerés és büszkeség a Magyar Bajnokság szervezőinek. Az élmezőnyben végzett magyar versenyzők időeredményeikkel nem egy alkalommal maguk mögé utasítottak nemzetközi top versenyzőket is, rendkívül büszkék vagyunk legjobbjainkra! A nemzetek versenyében a Magyar Csapat kiemelkedő helyen végzett, köszönhetően Számadó Máté (STK 1000), Kecskés Bence (STK 600), Érsek Dániel (SSP 600) és Kálóczi Ákos (CUP 600) Alpok Adria valamint Európa Kupa futamgyőzelmeinek. Nagy Attila, Német Kristóf és Aszalós Zoltán CUP 1000 Alpok Adria mezőnyében domináltak. Az SSP 300-as kategória magyar indulói közül Barta Kristóf a nemzetközi kategória legjobb köridejeit ostromolta és összetett dobogós eredményekkel zárta a hétvégét. Mérlege 2. hely mindkét futamon. Hatalmas csatákat vívtak a fiúk, Bori Benedek és Molnár István is nagyon ügyesen szerepeltek!
Az MBH BEFEKTETÉSI BANK támogatásával megrendezett bajnokság mezőnye az idei évre több fiatal tehetséggel bővült, akik szenzációs új energiákat hoztak a rajtrácsra. A pénzdíjazás, a személyes szakági segítségnyújtás és a kupasorozat integrálása a nemzetközi fordulókra is, népszerű és sikeres volt. A kezdeményezésnek köszönhetően több hobbi pályamotorost is sikerült a rajtrácsra szólítani a második fordulón is!
.jpg&w=710&h=473)
-Fiatal magyar versenyzők, nemzetközi dobogós eredmények -
Az nemzeti sorozat második fordulóján a hazai pálya előnyeit élvezték a magyar indulók, de a nagyon erős nemzetközi mezőny feladta a leckét. A Pannónia-Ring aszfaltcsíkja idén több helyen megújult, ami miatt várhatóak voltak körrekordok. A „tűzijáték” nem maradt el, hiszen a superbike mezőnyében Patrick Hobelsberger #521 az 1 perc 50 másodperces álomhatár alá jutott. Számadó Máté ebben az elit társaságban motorozva hozta el nekünk az Alpok Adria STK 1000 első helyét, büszkén csendült fel a magyar himnusz.
A 600-as futamon Kecskés Bence volt a magyar csapat „húzóembere”. Bence nemzetközi szerepléseit megszakítva tisztelte meg a magyar bajnokságot, az egész AA abszolút értékelését megnyerte az első napon, a második napon azonban az első helyről bukott, kiesett a futamból. Érsek Dani szintén ebben a mezőnyben, de az SSP 600 kategória indulója. A magyar sportoló mindkét versenye rendkívül stabilra sikerült, Dani konstans 1:57-es köröket motorozva kategóriájának nemzetközi össz-értékelésben is az 1. helyen végzett!
A Magyar Kupa kategóriájában mind a 600-as, mind az 1000 géposztályokban a magyar csapat versenyzői dominálták az élmezőnyt. Kálóczi Ákos és Gyigor József a 600-as mezőny nemzetközi abszolút díjazás első két dobogóját is megszerezte. Ákos szenzációs versengéssel kétszer is első, míg József a második és negyedik lett, stabilan maguk mögé utasítva az egész külföldi „hadat”. Az 1000-es kupasorozat versenyzői közül Nagy Attila szuper formában kezdett, az időmérőkön a qvalifikáció első helyéért versengett, de az első futamon önhibáján kívül belekeveredett egy kontakba, elesett az első helyről, majd a második futam rajtja után is egy bukás áldozata lett.. Aszalós Zoltán magtalálta a közös hangot a kawasakival, aminek meg lett az eredménye, Német Kristóf és Merits Levi előtt a kategória legeredményesebb magyar résztvevője lett és egyben elhódította az Alpok Adria CUP dobogójának 3. fokát is.
A király kategória egy visszatérő bajnokot köszönthetett, a hétvégén rajthoz állt Győrfi Alen is a versenyeken, ami nagy megtiszteltetés a szervezőknek. Rendkívül erős superbike mezőny, körrekordok és óriás csaták jellemezték a legnagyobbak futamait, ahol Számadó Máté STK nemzetközi sikerére lehetünk a legbüszkébbek, mérlege mind a két futamon STK 1000 Alpok Adria első hely, legjobb körideje: 1:51:720 új stock körrekord!
A versenyekben külön dicséretet érdemel valamennyi magyar résztvevő, akik köridejeikkel és kitartásukkal szintén a magyar csapatot támogatták és nagyon szépen versengtek a nemzetközi mezőnyben is:
Barta Kristóf, Molnár István, Bori Benedek, Kecskés Bence, Érsek Dániel , Gyigor József György, Kálóczi Ákos, Számadó Máté, Győrfi Alen, Nagy Attila, Németh Kristóf, Aszalós Zoltán, Csépe Gábor, Merits Levente, Lukács Owen
Barta Kristóf, Molnár István, Bori Benedek, Kecskés Bence, Érsek Dániel , Gyigor József György, Kálóczi Ákos, Számadó Máté, Győrfi Alen, Nagy Attila, Németh Kristóf, Aszalós Zoltán, Csépe Gábor, Merits Levente, Lukács Owen
.jpg&w=710&h=473)
- Serlegek a díjkiosztó pulton -
Végeredmények:
SSP 300 RACE 1:
|
SSP 300 RACE 2:
1. Barta Kristóf
2. Bori Benedek
3. Molnár István
|
Open 600 RACE 1:
1. Kecskés Bence (OB 600 I.)
2. Érsek Dániel (OB 600 II.)
3. Kálóczi Ákos (MK 600 I.)
4. Gyigor József György (MK 600 II.)
|
Open 600 RACE 2:
1. Érsek Dániel (OB 600 I.)
2. Kálóczi Ákos (MK 600 I.)
3. Gyigor József György (MK 600 II.)
|
Open 1000 RACE 1:
1. Számadó Máté (OB 1000 I.)
2. Mennito Heros (OB 1000 II.)
3. Győrfi Alen (OB 1000 III.)
4. Aszalós Zoltán (MK 1000 I.)
5. Németh Kristóf (MK 1000 II.)
6. Merits Levente (MK 1000 III.)
|
Open 1000 RACE 2:
1. Számadó Máté (OB 1000 I.)
2. Menito Heros (OB 1000 II.)
3. Aszalós Zoltán (MK 1000 I.)
4. Németh Kristóf (MK 1000 II.)
5. Merits Levente (MK 1000 III.)
|
Magyar versenyzők nemzetközi TOP3 futam-eredményei az Alpok Adria összetett kategóriáiban:
- Számadó Máté - AA STK 1000 I. hely (MAMS Gyorsasági Szakági pénzdíjazás – 200.000,- Ft)
- Érsek Dániel - AA SSP600 I. hely (MAMS Gyorsasági Szakági pénzdíjazás – 200.000,- Ft)
- Kálóczi Ákos - AA CUP600 I. hely (MAMS Gyorsasági Szakági pénzdíjazás – 100.000,- Ft)
- Aszalós Zoltán – AA CUP1000 III. hely (MAMS Gyorsasági Szakági pénzdíjazás – 100.000,- Ft)
- Kecskés Bence – AA STK 600 I. hely
- Barta Kristóf - AA SSP 300 II. hely (MAMS Gyorsasági Szakági pénzdíjazás – 100.000,- Ft)
- Lukács Owen - AA SportBikes CUP II. hely (betétprogram)
.jpg&w=710&h=474)
- Számadó Máté, STK 1000 Európa Kupa futamgyőztes rekord körén! Az új STK pályacsúcs 1:51:720 -
A hétvége legeredményesebb versenyzői Számadó Máté és a kupa kategóriás Kálóczi Ákos, akik a nemzetközi sorozatokban is 100%-os teljesítménnyel mindkét nap az első helyen jeleskedtek!
Máté mindkét versenynapon STK100 AA futamgyőzelmet és FIME Európa Kupa futamgyőzelmet is szerzett, Ákos pedig szenzációs versengéssel maga mögé szorította mindkét napon az Alpok Adria CUP 600-as nemzetközi mezőny pilótáit.
Máté rövid beszámolója: "Micsoda hétvége volt!! Hamar megtaláltuk a beállításokat , azután még pénteken új gumikkal jó időt tudtam menni. Innentől kezdve Stock-ban minden felmenel során az élen végeztem.
Az időmérő a körülményekhez képest, jól sikerült. A felolajozott pálya miatt maradt jó pár tized a köridőben.
Race 1: A rajt nem jött össze.. visszaestem a 9. helyre. Itt át kellett küzdenem magam az erősebb Superbike-okon ez beletelt pár körbe. A végén biztos előnnyel végeztem a kategória élén.
Race 2: Mennyivel könnyebb egy jó rajttal.. A versenyen végig tudtam dominálni a kategóriát és jót küzdöttem az Sbk-s versenyzőkkel! Az összetett harmadik helyéért harcoltam amikor a vége felé egy nagyot kellett mentenem így lemaradtam , de a Stock győzelmet nem veszélyezte semmi.
Qp: 1 / Race 1: 1 / Race 2: 1/ Best time: 1:51.7

Ezzel átvettem a vezetést a bajnokságban. Köszönöm a csapatnak a nagyszerű munkát, Lévai Károly-nak, hogy hisz bennem, Zoli Holovatti-nak, hogy mellettem van jóban-rosszban, köszönöm a családomnak és mindenkinek aki szurkol nekem!”
forrás: Számadó Máté
.jpg&w=710&h=473)
- Kálóczi Ákos, Alpok Adria CUP 600 első helyezett-
Ákos rövid beszámolója: "Döcögősen indult a péntek egy apró csúszással, de gyors szerelés után már szerencsére jött is egy PB a nap végén (58.2). Grobnikban a helyismeret hiánya miatt kicsit elmaradtam a várt eredménytől, de bíztam benne, hogy itthon majd nekem kedveznek a körülmények. Pont az időmérő volt az egyetlen session, ahol nem lett meg a P1, de ennek ellenére bíztam a versenytempómban. A rajtomnál csak az első kanyar volt rosszabb, de ehhez már hozzá vagyok szokva. Pár kör, és ott voltam az első helyen lévő gyors cseh srác hátsó kerekén, de mikor jött volna a csata, ő belehibázott a kettes kanyarban és a felszórt olajon elcsúszott. A bajnokság szempontjából ez hatalmas ajándék volt, én pedig óvatosan hazahoztam első helyen. Gyurkával a Grobnikban reméltek szerint sikerült hoznunk az első két helyet hazai pályán.
A második verseny is hasonlóan indult, gyorsan behoztam a lemaradást és 1 kör után máris folytatódhatott az adok-kapok az első helyért. 2-3 kör alatt láttam pár gyengébb féktávját és sikerült is levenni. Próbáltam elhúzni, de az 50 fokos aszfalton nem igazán volt sínen a motor eleje. A végére is hagytam azért izgalmakat. Pár apróbb hibám miatt az utolsó körre fordulva elment mellettem a célegyenesben a cseh versenytárs. Emlékeztem, hogy 4-5-6-ban féktávon alá tudok majd fordulni, szóval semmi pánik. Végül a 6-osban sikerült ismét megelőzni és behozni újra első helyen az R6-ost. Kíváncsi vagyok, hogy 3 hét múlva Brnoban milyen lesz a visszavágó "idegenben".
Köszönöm mindenkinek aki az elmúlt hetekben/években segített. Dobogón ketten álltunk csak Rékával, de rengeteg ember munkája és segítsége ez az eredmény.”
forrás: Kálóczi Ákos
.jpg&w=710&h=473)
- MBH Befektetési Bank Országos Gyorsasági Bajnokság és Magyar Kupa díjkiosztó -
Az Alpok Adria Gyorsasági Motoros Bajnokság és Európa Kupa második fordulóján 14 ország 166 versenyzője állt rajthoz. Ez a bajnokság az alábbi nemzeti szövetségeket egyesíti:
- ACCR Autoklub of the Czech Republic
- MSBiH Motorcycle Federation of Bosnia and Herzegovina
- AMOTOE Sports Motorcycle Federation of Greece
- AMSS Auto Moto Association of Serbia
- AMZS Auto Moto Zveza Slovenije
- FMI Federazione Motociclistica Italiana
- FMS Federation Motocycliste Suisse
- FRM Romania Motorcycle Federation
- HMS Hrvatski Motociklisticki Savez
- MAMS Magyar Motorsport Szövetseg
- PZM Polski Zwiazek Motorowy
- SMF Slovenska Motocyklova Federacia
- AMF Austria Motorsport Federation
A MAMS Gyorsasági Szakág magyar versenyzőinek köridejei, eredményei, a sportolói magatartás, példaértékű volt! Óriási dicséret illeti a nevezőket! Nagyon szép eredmények születtek a Pannóni-Ringen! Élmezőnyben végeztünk az országok közötti versengésben is, köszönhetően bajnokainknak!
.jpg&w=710&h=473)
- Alpok Adria Bajnokság, a nemzetek versengése -
A bajnokság második fordulója egyértelműen bebizonyította, hogy az MBH Befektetési Bank és a MAMS Gyorsasági Szakágának együttműködése egy sikeres, minőségi és biztonságos, nemzetközi szintre emelte a magyar gyorsasági bajnokságot. Az eseményt olyan betétprogramok színesítették, mint a FIM SIDECAR világbajnokság és a FIME WEC futam, azaz a hölgyek Európa-kupa versenye. Remek gyorsasági programot láthatott mindenki, aki kilátogatott a hétvégén a Pannónia-Ringre! A szervezők külön büszkék arra, hogy az esemény biztonságosan, súlyos baleset nélkül és rekord nézőszám előtt zajlott le. Köszönjük partnereink és támogatóink együttműködését!
Az esemény során külön köszönetet érdemel a MAMS Gyorsasági Szakág szakmai stábja:
- Pál László - MAMS JURY DELEGATED
- Zólyomi Andrea – MAMS Versenytitkár
- Farkas Gábor – MAMS Technikai felügyelő
- Szabó Gyöngyi és Lukács György – Pannónia-Ring Versenyirányítás
- Erdélyi Károly és Bakó Péter – Környezetvédelem és FIM felügyelet.
- Izsó Krisztián – MAMS PRESS
- Merits Levente – MAMS PRESS
- Németh András - Az esemény koordinációját a Pannonia Motorsport Kft. végezte
Az eseményről a MAMS Gyorsasági Szakág megbízásából Izsó Krisztián készített nagyszerű fényképeket, míg videóbeszámolót a Factory Motors csapata állította össze.
A MAMS Gyorsasági Szakág valamennyi versenyzőjének gratulál a részvételéhez, elért sikereihez, kitartó sportteljesítményetekhez!
Várunk benneteket és az új "kihívókat" vagy akár vadkártyás beugrósokat is a csehországi BRNO versenypályára, a következő fordulóra: 2025. 07. 04/05/06. BRNO Circuit
MAMS Gyorsasági Szakág
2025. június 16.
.jpg&w=710&h=474)
- Érsek Dániel, SSP 600 Alpok Adria I. helyezett -
Zólyomi Andrea | 2025.06.02, 09:02:00 | Utolsó módosítás: 2025.06.02, 09:02:00
Cimkék:
2025. május utolsó és június első napján rendezték meg a FIM JuniorGP második versenyhétvégéjét Jerezben. A hőség extrém kihívások elé állította a mezőnyt: a levegő hőmérséklete elérte a 40°C-ot, a pálya hőmérséklete pedig a 60°C-ot, ami különösen csúszós körülményeket eredményezett.

A Révész Racing NGRT magyar-amerikai versenyzője, Rossi Attila Moor, rengeteg edzéssel és a csapathoz nemrég csatlakozott új főmérnök támogatásával készült a jerezi fordulóra. Már a szabadedzéseken is látszott, hogy nem lesz egyszerű hétvége.
Rossi az első időmérőn kiváló teljesítményt nyújtott: 1:42.685-ös időeredménnyel megnyerte a Q1-et. A Q2-re viszont már csak egy szett új gumija maradt, míg a riválisok kettővel rendelkeztek, mivel ők nem vettek részt a Q1-ben. Ennek ellenére Rossi csak egy másodperccel maradt el a pole-tól, és megszerezte a 12. rajthelyet.

A vasárnapi verseny rajtja nem sikerült jól: Rossi visszacsúszott a 19. helyre. A második körben történt baleset miatt olaj került a pályára, így a futamot félbeszakították. A takarítást követően új rajttal indult újra a verseny, ezúttal 10 körös távval.
Az újraindítás után Rossi már jobban kapta el a rajtot, és végig a 16-17. helyeken motorozott. A leintéskor a 14. helyen ért célba, ami 2 világbajnoki pontot jelent számára és a Team MMR számára.

A csapat jelenleg telemetriai adatok elemzésével vizsgálja, hogy technikai probléma vagy pilótahiba okozta-e a gyenge első rajtot. Egy biztos: Magny-Cours-ban, július 6-án még keményebb munka vár a csapatra, ahol a Moto2-es kategóriában két futamot kell teljesíteni.
???? Follow Us:
szöveg, fotó: Révész Racing NGRT
Zólyomi Andrea | 2025.05.29, 09:02:00 | Utolsó módosítás: 2025.05.29, 09:02:00
Cimkék:
A szezonkezdet tapasztalataival felvértezve, a Révész Racing Next Generation Riders Team magyar-amerikai tehetsége, Rossi Attila Moor, magabiztosan érkezik a FIM JuniorGP Moto2 sorozat második versenyhétvégéjére Jerezbe – megerősített technikai háttérrel és új lendülettel.

A május 15-16-i hivatalos jerezi teszten Rossi először dolgozott együtt új főmérnökével, az olasz Massimo Biaginivel, aki korábban olyan rangos csapatoknál bizonyított, mint a Federal Oil Gresini Moto2 és a Team Sprint Technology. Biagini komoly szakmai tapasztalattal rendelkezik a motorvezérlés és az elektronikai beállítások terén – kulcsfontosságú tényezők a motor teljesítményének optimalizálásában és a versenyzői stílushoz való illesztésben.

Annak ellenére, hogy Biagini csak az első tesztnap estéjén tudott csatlakozni, már másnap sikerült közös nyelvet találniuk Rossival, és megkezdődött az eredményes együttműködés. Az új beállításoknak köszönhetően Rossi folyamatosan javuló köridőket futott.
A csapat kiemelt figyelmet fordított az estorili versenyen tapasztalt kihívások – például a féktávok és a kigyorsítás – finomhangolására, amelyeket sikerült hatékonyan orvosolni. Az ezt követő az Aspar Circuit edzésen Rossi új pályarekordot állított fel: 1:09.900-es ideje jól mutatja a közös munka eredményességét és a versenyző remek formáját.
A hétvégi jerezi futamon csak egy verseny lesz, de minden adott ahhoz, hogy Rossi és csapata erős eredményt érjen el – a cél egyértelmű: előrelépés és jó szereplés.
???? A hétvége programja – Moto2
Május 29., csütörtök:
11:15 – Szabadedzés
15:00 – Szabadedzés
Május 29., csütörtök:
11:15 – Szabadedzés
15:00 – Szabadedzés
Május 30., péntek:
11:15 – Szabadedzés
15:00 – Szabadedzés
11:15 – Szabadedzés
15:00 – Szabadedzés
Május 31., szombat:
11:00 – Szabadedzés
13:35 – Időmérő 1
15:40 – Időmérő 2
11:00 – Szabadedzés
13:35 – Időmérő 1
15:40 – Időmérő 2
A szabadedzéseket és az időmérőt élőben itt lehet követni : https://livetiming.alkamelsystems.com/fimjuniorgp
Június 1., vasárnap:
13:00 – Verseny (16 kör)
13:00 – Verseny (16 kör)
???? A futam élőben követhető a FIM JuniorGP hivatalos YouTube-csatornáján:
???? Élő közvetítés
???? Élő közvetítés
???? Kövessétek Rossi és a csapat mindennapjait a közösségi oldalakon:
Képek forrása: Révész Racing NGRT
Május 15–16-án Jerez adott otthont az idei második hivatalos tesztnek a FIM JuniorGP Moto2-es kategóriájában induló csapatok számára
Zólyomi Andrea | 2025.05.19, 09:04:00 | Utolsó módosítás: 2025.05.19, 09:04:00
Cimkék:
A szezonnyitó futamot követően a Team MMR és a Révész Racing úgy döntött, hogy változtatásra van szükség a technikai stábban: a szezon hátralévő részét új főmérnökkel, az olasz Massimo Biaginivel folytatják.
.jpg&w=710&h=473)
Biagini a Moto2-es kategória egyik legelismertebb mérnöke, aki korábban olyan csapatoknál dolgozott, mint a Federal Oil Gresini Moto2 és a Team Sprint Technology. Komoly tapasztalattal rendelkezik a motorvezérlés és az elektronikus beállítások területén, amelyek kulcsfontosságúak a versenygépek teljesítményének optimalizálásához és a versenyzői stílusokhoz való igazításhoz.
Bár Biagini csak az első tesztnap estéjén tudott csatlakozni a csapathoz, már a második napon megtalálta a közös hangot Rossival.
A közös munka eredményeként sikerült olyan beállításokat találni, amelyekkel körönként folyamatosan javuló időket teljesített a fiatal magyar-amerikai versenyző.

A teszt során a csapat különös figyelmet fordított az estorili versenyen felmerült problémák – például a féktávok és a kigyorsítások – finomhangolására, amelyeket sikerült eredményesen megoldani.
A csapat nagy várakozással tekint a következő versenyhétvége elé, amelyet június 1-jén szintén Jerezben rendeznek majd meg.
Képek forrása: Révész Racing NGRT